Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Nov 2024 12:15:02 +0200

Tere!

Lääne-Nigula Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/29469 
aadressile Lääne maakond, Lääne-Nigula vald, Kirimäe küla, Lihatööstuse 
(Puurkaev) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Puurkaevu ümberehitamise kooskõlastamine

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27187562>  (menetlus nr: 
462800), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 05.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääne-Nigula Vallavalitsus) või menetleja (MARJE HIIESALU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister